همه ما دوست داریم ماشین های گران قیمت داشته باشیم. هر کسی یک برندی را دوست دارد. یکی بی ام و دوست دارد و یکی دیگر بنز. بعضی هم دنبال برندهای لاکچری هستند، مثل مازراتی، لامبورگینی، آئودی، بنتلی، لکسوس و ... هستند.

امکانات این خودروها را دوست داریم و با علاقه در مورد آن ها صحبت می کنیم. اما این کارها برای زمانی است که این خودروها را داشته باشیم. برای زمانی است که انقدر پول داشته باشیم تا بتوانیم یکی از این ماشین ها را خریداری کنیم و بدون دغدغه از اینکه اینهمه پول برای آن ها خرج کرده ایم، استفاده کنیم و لذت ببریم.

اما ماشین ها هزینه نگهداری بالایی هستند. جدای این موضوع که اگر ثروتمند هم باشیم، قرار نیست بخش زیادی از درآمد خود را به خرید خودرو اختصاص دهیم. بلکه قرار است بخش جزئی را برای خرید اتومبیل بپردازیم.

همین مسئله باعث می شود که نگاه خود را واقع بینانه تر کنیم. همین نگاه واقع بینانه به کارهایی مثل خرید بیمه بدنه برای جلوگیری از زیان ناشی از حوادث احتمالی در حین رانندگی یا مقوله هایی مثل بلایای طبیعی داشته باشیم. برای محافظت از سرمایه داشتن بیمه بدنه ضروری است.

هزینه های تعمیرات و سرویس این خودروها هم بسیار زیاد است. تا جایی که یک سرویس ساده دوره ای برای شما دهها میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

اما همه این ها به زمانی که با این خودروها در حال رانندگی هستید می ارزد. جایی که شما با لذت فراوان از این وسیله ارزشمند خود استفاده می کنید.

من لذت می برم که حتی تصور کنم که در جاده در حال رانندگی با خودرو آخرین مدل خودم هستم  و می توانم به ویلای خودم در شمال بروم. این حس با هیچ لذت دیگری برای من قابل مقایسه نیست.

چشم انداز زیبای دریای خزر. کسانی که در محدوده قیمت 5 تا 10 میلیارد تومان میخواهند خودرو تهیه کنند. باید بدانند که در ایران بیشترین لذت را از داشتن همچنین ماشین هایی خواهند داشت. ماشین خوب در ایران لذت دو چندان دارد. چون اولاً ما ایرانی ها خیلی ماشین دوست هستیم، یعنی هم من از داشتن خودروی لاکچری خوشم میاد و هم اطرافیانم از این خودرو لذت خواهند برد.

امیدوارم یک روزی همه ما ایرانی ها دوباره قابلیت خرید این خودروها را پیدا کنیم و واردات خودرهای با قیمت بالا و لاکچری هم مثل سابق به ایران مقدور بشه.